Język / Language  Polski  English
Strona głównaFunkcjonalność

Funkcjonalność systemu

Firma BTC oferuje nowoczesne narzędzie dla małych i dużych organizacji, które pragną w profesjonalny sposób organizować pracę swoich Działów Pomocy Technicznej. System eHelpDesk jest oprogramowaniem, które wspomaga Inżynierów Wsparcia Technicznego w efektywnym i skutecznym zarządzaniu swoim środowiskiem informatycznym.

eHelpDesk to produkt rozwojowy. Firma BTC nie ustaje w pracach nad poszerzaniem jego funkcjonalności i poprawą ergonomii pracy z programem. W następnych etapach projektu planowane są kolejne wersje oprogramowania uwzględniające aspekty funkcjonowania nowoczesnych systemów helpdeskowych.

Chcesz dowiedzieć się więcej o systemie - wyślij nam wiadomość!

Firma: *
Imię i nazwisko: *
Adres e-mail: *
Telefon: *
Województwo: *
Treść wiadomości: *
Wpisz kod z obrazka (zwróć uwagę na wielkość liter): *
* Pola obowiązkowe

Funkcjonalność systemu - podstrony:

Główne funkcje

Główne funkcje systemu
  • Integracja z Active Directory - import użytkowników
  • Integracja z systemem e-Audytor
  • Integracja z e-Remote Desktop (eRDS)*
  • Konwersja e-maili na zgłoszenia serwisowe
  • Zarządzanie e-mailami wraz z załącznikami
  • Pełna integracja e-maili ze zgłoszeniami serwisowymi wraz z całą historią korespondencji
  • Możliwość dodawania załączników
  • Budowanie struktury organizacyjnej firmy
  • Kalendarz
  • Powiadomienia inżynierów
  • Wewnętrzny komunikator między serwisantami
  • Definiowanie poziomów uprawnień do konkretnego widoku
  • Grupy uprawnień użytkowników
  • Dwujęzyczność - pol., ang.
  • Baza danych: MySQL
  • Serwer aplikacji: Apache Tomcat
  • Systemy operacyjne: Windows, Linux

* Wymagane zainstalowanie systemu e-Audytor.

Panel administracyjny/serwisanta

Panel administracyjny/serwisanta
  • Ewidencja zgłoszeń serwisowych - przydzielone do serwisanta, termin, status, priorytet, komentarze, powiadomienia
  • Zarządzanie incydentami
    • Ewidencja incydentów - przydzielone do serwisanta, termin, status, priorytet
    • Dodawanie rozwiązań, w tym tymczasowych - obejść
    • Definiowanie działań/akcji
    • Dodawanie komentarzy
    • Powiadomienia
    • Załączniki
  • Zarządzanie wnioskami o usługę
    • Ewidencja wniosków o usługę - przydzielone do serwisanta, termin, status, priorytet
    • Definiowanie działań/akcji
    • Dodawanie komentarzy
    • Powiadomienia
    • Załączniki
  • Zarządzanie problemami
    • Ewidencja problemów - przydzielone do serwisanta, termin, status
    • Analiza problemów - wpływ, główna przyczyna, symptomy
    • Dodawanie rozwiązań, w tym tymczasowych
    • Definiowanie zadań
    • Obsługa dziennika pracy
    • Powiązanie incydentów z problemami
    • Historia problemu
    • Dodawanie komentarzy
    • Powiadomienia
    • Załączniki
  • Zarządzanie zmianami
    • Ewidencja zmian - status, przydzielone, termin, priorytet
    • Wsparcie dla różnego typu zmian
    • Powiązanie incydentów i problemów ze zmianami
    • Wsparcie dla planowania zmian: wpływ, plan wdrożenia, procedura cofnięcia, lista kontrolna
    • Akceptacja zmian - Rady ds. zmian: CAB i ECAB
    • Implementacja - definiowanie zadań, obsługa dziennika pracy
    • Recenzowanie
    • Historia zmiany
    • Dodawanie komentarzy
    • Powiadomienia
    • Załączniki
  • Rozwiązania
    • Publiczna baza rozwiązań
    • Prywatna baza rozwiązań
    • Prosty mechanizm wyszukiwania rozwiązań przy pomocy słów kluczowych lub poprzez kategorie
    • Możliwość dodawania wielu rozwiązań
    • Rozwiązania tymczasowe - obejścia
    • Rozwiązania właściwe
  • Zarządzanie zasobami
    • Definiowanie własnych typów zasobów
    • Możliwość przypisania serwisantów do struktury
    • Import listy zasobów z systemu e-Audytor *
    • Import listy aplikacji z systemu e-Audytor *
    • Biblioteka aplikacji
    • Możliwość przypisywania aplikacji do zasobu
    • Odczyt danych technicznych komputera *

* Wymagane zainstalowanie systemu e-Audytor.

Raporty i analizy

Raporty są doskonałym narzędziem analitycznym umożliwiającym śledzenie historii zgłoszeń, występowania awarii czy analizowanie efektywności pracy poszczególnych serwisantów. W systemie eHelpDesk wykorzystano jedno z najlepszych narzędzi raportujących, które ze względu na swoją wszechstronność pozwala dowolnie budować dynamiczne raporty w celu łatwiejszej analizy zgromadzonych danych. Możliwość eksporotu raportów do innych formatów (PDF, Excel, Word, RTF, CSV) daje nieograniczone wręcz możliwości prezentacji wszelkiego rodzaju analiz i wyników pracy Działu Wsparcia Technicznego.

Moduł raportujący w systemie eHelpDesk to:
  • Obsługa raportów w standardzie Crystal Reports
  • Raporty parametryczne
  • Predefiniowane raporty
    • Kompleksowe raportowanie o stanie aplikacji
    • Kompleksowe raportowanie o stanie zasobów
    • Kompleksowe raportowanie o stanie zmian
    • Kompleksowe raportowanie o stanie incydentów
    • Kompleksowe raportowanie o stanie problemów
    • Kompleksowe raportowanie o stanie rozwiązań
  • Możliwość dodawania własnych raportów *
  • Możliwość dowolnego grupowania raportów
  • Eksport raportów do formatów: pdf, xls, doc, rtf, csv, rpt

* Wymagane środowisko Crystal Reports.

Wsparcie dla metodologii ITIL

Wsparcie dla metodologii ITIL
  • Zarządzanie zgłoszeniami, incydentami, problemami i zmianami zgodne z założeniami standardu ITIL V3

Panel użytkownika końcowego

Panel użytkownika końcowego
  • Wysyłanie zgłoszeń za pośrednictwem predefiniowanego formularza - strona WWW
  • Łatwe składanie zgłoszeń serwisowych poprzez panel użytkownika końcowego*
  • Ewidencja własnych zgłoszeń poprzez stronę WWW* - ID, status, data, przydzielone do serwisanta, priorytet
  • Ewidencja własnych zgłoszeń poprzez stronę WWW - wymagane zalogowanie
  • Dostęp do publicznej bazy rozwiązań
  • Dostęp do informacji o stacji roboczej użytkownika**
* Wymagany komponent eHelpDeskTray
** Wymagana instalacja systemu e-Audytor

Zdalny dostęp

Zdalny dostęp
  • Współpraca ze zdalnym pulpitem poprzez Ultra VNC

Funkcjonalność systemu

Aktualne informacje

eHelpDesk usprawnia pracę w SITS Sp. z o.o.
"Prostota obsługi, przejrzystość oraz czytelność oprogramowania eHelpdesk ułatwiła znacząco proces komunikacji użytkownika z pomocą techniczną. Możliwość śledzenia postępu pracy nad zgłoszeniem dodała naszym pracownikom pewności, że zaistniałe incydenty i problemy związane ze sprzętem są na bieżąco rozwiązywane i ważne z punktu widzenia organizacji."
Czytaj dalej
Dodany: 03 grudnia 2015
Archiwum aktualności

Na skróty

© 2019 BTC Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.