Strona główna › Funkcjonalność
Funkcjonalność systemu
Firma BTC oferuje nowoczesne narzędzie dla małych i dużych organizacji, które pragną w profesjonalny sposób organizować pracę swoich Działów Pomocy Technicznej. System eHelpDesk jest oprogramowaniem, które wspomaga Inżynierów Wsparcia Technicznego w efektywnym i skutecznym zarządzaniu swoim środowiskiem informatycznym.
eHelpDesk to produkt rozwojowy. Firma BTC nie ustaje w pracach nad poszerzaniem jego funkcjonalności i poprawą ergonomii pracy z programem. W następnych etapach projektu planowane są kolejne wersje oprogramowania uwzględniające aspekty funkcjonowania nowoczesnych systemów helpdeskowych.
Chcesz dowiedzieć się więcej o systemie - wyślij nam wiadomość!
Funkcjonalność systemu - podstrony:
Główne funkcje
Główne funkcje systemu- Integracja z Active Directory - import użytkowników
- Integracja z systemem e-Audytor
- Integracja z e-Remote Desktop (eRDS)*
- Konwersja e-maili na zgłoszenia serwisowe
- Zarządzanie e-mailami wraz z załącznikami
- Pełna integracja e-maili ze zgłoszeniami serwisowymi wraz z całą historią korespondencji
- Możliwość dodawania załączników
- Budowanie struktury organizacyjnej firmy
- Kalendarz
- Powiadomienia inżynierów
- Wewnętrzny komunikator między serwisantami
- Definiowanie poziomów uprawnień do konkretnego widoku
- Grupy uprawnień użytkowników
- Dwujęzyczność - pol., ang.
- Baza danych: MySQL
- Serwer aplikacji: Apache Tomcat
- Systemy operacyjne: Windows, Linux
* Wymagane zainstalowanie systemu e-Audytor.
Panel administracyjny/serwisanta
Panel administracyjny/serwisanta- Ewidencja zgłoszeń serwisowych - przydzielone do serwisanta, termin, status, priorytet, komentarze, powiadomienia
- Zarządzanie incydentami
- Ewidencja incydentów - przydzielone do serwisanta, termin, status, priorytet
- Dodawanie rozwiązań, w tym tymczasowych - obejść
- Definiowanie działań/akcji
- Dodawanie komentarzy
- Powiadomienia
- Załączniki
- Zarządzanie wnioskami o usługę
- Ewidencja wniosków o usługę - przydzielone do serwisanta, termin, status, priorytet
- Definiowanie działań/akcji
- Dodawanie komentarzy
- Powiadomienia
- Załączniki
- Zarządzanie problemami
- Ewidencja problemów - przydzielone do serwisanta, termin, status
- Analiza problemów - wpływ, główna przyczyna, symptomy
- Dodawanie rozwiązań, w tym tymczasowych
- Definiowanie zadań
- Obsługa dziennika pracy
- Powiązanie incydentów z problemami
- Historia problemu
- Dodawanie komentarzy
- Powiadomienia
- Załączniki
- Zarządzanie zmianami
- Ewidencja zmian - status, przydzielone, termin, priorytet
- Wsparcie dla różnego typu zmian
- Powiązanie incydentów i problemów ze zmianami
- Wsparcie dla planowania zmian: wpływ, plan wdrożenia, procedura cofnięcia, lista kontrolna
- Akceptacja zmian - Rady ds. zmian: CAB i ECAB
- Implementacja - definiowanie zadań, obsługa dziennika pracy
- Recenzowanie
- Historia zmiany
- Dodawanie komentarzy
- Powiadomienia
- Załączniki
- Rozwiązania
- Publiczna baza rozwiązań
- Prywatna baza rozwiązań
- Prosty mechanizm wyszukiwania rozwiązań przy pomocy słów kluczowych lub poprzez kategorie
- Możliwość dodawania wielu rozwiązań
- Rozwiązania tymczasowe - obejścia
- Rozwiązania właściwe
- Zarządzanie zasobami
- Definiowanie własnych typów zasobów
- Możliwość przypisania serwisantów do struktury
- Import listy zasobów z systemu e-Audytor *
- Import listy aplikacji z systemu e-Audytor *
- Biblioteka aplikacji
- Możliwość przypisywania aplikacji do zasobu
- Odczyt danych technicznych komputera *
* Wymagane zainstalowanie systemu e-Audytor.
Raporty i analizy
Raporty są doskonałym narzędziem analitycznym umożliwiającym śledzenie historii zgłoszeń, występowania awarii czy analizowanie efektywności pracy poszczególnych serwisantów. W systemie eHelpDesk wykorzystano jedno z najlepszych narzędzi raportujących, które ze względu na swoją wszechstronność pozwala dowolnie budować dynamiczne raporty w celu łatwiejszej analizy zgromadzonych danych. Możliwość eksporotu raportów do innych formatów (PDF, Excel, Word, RTF, CSV) daje nieograniczone wręcz możliwości prezentacji wszelkiego rodzaju analiz i wyników pracy Działu Wsparcia Technicznego.Moduł raportujący w systemie eHelpDesk to:
- Obsługa raportów w standardzie Crystal Reports
- Raporty parametryczne
- Predefiniowane raporty
- Kompleksowe raportowanie o stanie aplikacji
- Kompleksowe raportowanie o stanie zasobów
- Kompleksowe raportowanie o stanie zmian
- Kompleksowe raportowanie o stanie incydentów
- Kompleksowe raportowanie o stanie problemów
- Kompleksowe raportowanie o stanie rozwiązań
- Możliwość dodawania własnych raportów *
- Możliwość dowolnego grupowania raportów
- Eksport raportów do formatów: pdf, xls, doc, rtf, csv, rpt
* Wymagane środowisko Crystal Reports.
Wsparcie dla metodologii ITIL
Wsparcie dla metodologii ITIL- Zarządzanie zgłoszeniami, incydentami, problemami i zmianami zgodne z założeniami standardu ITIL V3
Panel użytkownika końcowego
Panel użytkownika końcowego- Wysyłanie zgłoszeń za pośrednictwem predefiniowanego formularza - strona WWW
- Łatwe składanie zgłoszeń serwisowych poprzez panel użytkownika końcowego*
- Ewidencja własnych zgłoszeń poprzez stronę WWW* - ID, status, data, przydzielone do serwisanta, priorytet
- Ewidencja własnych zgłoszeń poprzez stronę WWW - wymagane zalogowanie
- Dostęp do publicznej bazy rozwiązań
- Dostęp do informacji o stacji roboczej użytkownika**
** Wymagana instalacja systemu e-Audytor
Funkcjonalność systemu
Aktualne informacje
eHelpDesk usprawnia pracę w SITS Sp. z o.o.
"Prostota obsługi, przejrzystość oraz czytelność oprogramowania eHelpdesk ułatwiła znacząco proces komunikacji użytkownika z pomocą techniczną. Możliwość śledzenia postępu pracy nad zgłoszeniem dodała naszym pracownikom pewności, że zaistniałe incydenty i problemy związane ze sprzętem są na bieżąco rozwiązywane i ważne z punktu widzenia organizacji."Dodany: 03 grudnia 2015