eHelpDesk

Komponenty systemu eHelpDesk

Dowiedz się, jakie są najważniejsze komponenty w eHelpDesk

  • Portal Administracyjny

    Serwis do obsługi systemu przeznaczony dla administratorów oraz pracowników wsparcia technicznego (inżynierów serwisu), posiadający wbudowane funkcje szukania rozwiązań problemów w publicznej i prywatnej bazie problemów.

  • Portal Rejestracji Zgłoszeń Serwisowych

    Umożliwia rejestrację zgłoszeń serwisowych użytkowników za pośrednictwem przeglądarki internetowej, posiada wbudowane funkcje przeglądania wszystkich zgłoszeń, statusu zgłoszeń oraz szukania rozwiązań problemów w publicznej bazie problemów.

  • Baza Rozwiązań

    Dzieli się na publiczną i prywatną. Publiczna jest dostępna zarówno dla pracowników wsparcia, jak i dla użytkowników. Prywatna dostępna jest wyłącznie dla pracowników wsparcia.

Czy ten system wsparcia technicznego jest dla Ciebie?

Poznaj eHelpDesk podczas bezpłatnej prezentacji.