eHelpDesk
System raportowania
Dowiedz się, jak działa system raportowania w eHelpDesk
Jak działa system raportowania w eHelpDesk?
Raporty są doskonałym narzędziem analitycznym umożliwiającym śledzenie historii zgłoszeń, występowania awarii czy analizowanie efektywności pracy poszczególnych serwisantów. W systemie eHelpDesk wykorzystano jedno z najlepszych narzędzi raportujących, które ze względu na swoją wszechstronność pozwala dowolnie budować dynamiczne raporty w celu łatwiejszej analizy zgromadzonych danych. Możliwość eksporotu raportów do innych formatów (PDF, Excel, Word, RTF, CSV) daje nieograniczone wręcz możliwości prezentacji wszelkiego rodzaju analiz i wyników pracy Działu Wsparcia Technicznego.
![System wsparcia technicznego – eHelpDesk System wsparcia technicznego - eHelpDesk](https://www1.ehelpdesk.com.pl/wp-content/uploads/2021/04/Monitor-e-helpdesk-03-1024x1001.png)