eHelpDesk

System raportowania

Dowiedz się, jak działa system raportowania w eHelpDesk

Jak działa system raportowania w eHelpDesk?

Raporty są doskonałym narzędziem analitycznym umożliwiającym śledzenie historii zgłoszeń, występowania awarii czy analizowanie efektywności pracy poszczególnych serwisantów. W systemie eHelpDesk wykorzystano jedno z najlepszych narzędzi raportujących, które ze względu na swoją wszechstronność pozwala dowolnie budować dynamiczne raporty w celu łatwiejszej analizy zgromadzonych danych. Możliwość eksporotu raportów do innych formatów (PDF, Excel, Word, RTF, CSV) daje nieograniczone wręcz możliwości prezentacji wszelkiego rodzaju analiz i wyników pracy Działu Wsparcia Technicznego.

System wsparcia technicznego - eHelpDesk

Moduł raportujący w systemie eHelpDesk to

  • Obsługa raportów w standardzie Crystal Reports

  • Raporty parametryczne

  • Predefiniowane raporty

  • Możliwość dodawania własnych raportów

  • Możliwość dowolnego grupowania raportów

  • Eksport raportów do formatów: pdf, xls, doc, rtf, csv, rpt

Grupy predefiniowanych raportów

  • Aplikacje

  • Zasoby

  • Zmiany

  • Incydenty

  • Problemy

  • Rozwiązania

Czy ten system wsparcia technicznego jest dla Ciebie?

Poznaj eHelpDesk podczas bezpłatnej prezentacji.