eHelpDesk

Zarządzanie aplikacjami

Dowiedz się, jak system eHelpDesk
pomaga zarządzać aplikacjami w organizacji

Zarządzanie aplikacjami w eHelpDesk

eHelpDesk umożliwia przyporządkowanie do każdego komputera aplikacji. W przypadku integracji z systemem eAuditor lista aplikacji jest dostępna automatycznie, przy czym można ją rozszerzać z poziomu eHelpDesk.

eHelpDesk zintegrowany z systemem eAuditor wspiera wyszukiwanie i skanowanie wszystkich zasobów IT podłączonych do sieci. Zebrane szczegółowe dane udostępniane są w jednym miejscu systemu. Możliwość nadawania unikalnych nazw poszczególnym elementom konfiguracji ułatwia ich szybszą identyfikację. eHelpDesk udostępnia bibliotekę aplikacji w celu śledzenia wykorzystania licencji, dzięki temu z łatwością możemy sprawdzić, które z dostępnych licencji są częściej bądź rzadziej wykorzystywane przez przedsiębiorstwo. System wspomaga również definiowanie i zarządzanie relacjami pomiędzy zasobami.

System wsparcia technicznego - eHelpDesk

Zarządzanie aplikacjami w eHelpDesk

  • Ciągłość działania

    Dzięki ciągłości działania i szybkości reakcji na incydenty eHelpDesk zapewnia pełne informatyczne zabezpieczenie firmy, a dzięki stałym aktualizacjom system gwarantuje korzystanie z najnowszej wersji zabezpieczenia przed ciągle rozwijającymi się zagrożeniami.

  • Integralność z systemem eAuditor

    eHelpDesk może być zintegrowany z systemem eAuditor, dzięki temu w infrastrukturze IT wykonywana jest właściwa i systematyczna inwentaryzacja dostępnych zasobów. Za pomocą edytowalnych parametrów możemy bez większych problemów ustalić czas oraz częstotliwość pobierania danych z bazy eAuditora.

Czy ten system wsparcia technicznego jest dla Ciebie?

Poznaj eHelpDesk podczas bezpłatnej prezentacji.

PREZENTACJA ONLINE