eHelpDesk

Zarządzanie konfiguracją

Dowiedz się, jak system eHelpDesk
pomaga zarządzać konfiguracją w organizacji

Czym jest zarządzanie konfiguracją?

Baza konfiguracji elementów infrastruktury IT zawiera dane o poszczególnych aktywach trwałych (komputery, drukarki, routery, switche itd.) oraz oprogramowaniu.

Integracja z systemem eAuditor umożliwia uzyskanie szczegółowych informacji o zasobie (np. system operacyjny, service pack, pamięć operacyjna, ilość wolnego miejsca na dysku itp.) oraz zdalne połączenie do wybranego komputera za pomocą przeglądarki internetowej i dokonanie podglądu pulpitu lub zdalną kontrolę całego komputera.

System wsparcia technicznego - eHelpDesk

Baza konfiguracji

  • Zarządzanie konfiguracją

  • Zarządzanie konfiguracją

  • Biblioteka oprogramowania i aplikacji

  • Powiązania zasobów

  • Inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania

  • Biblioteka oprogramowania i aplikacji

  • Wymaga integracji z systemem eAuditor

Czy ten system wsparcia technicznego jest dla Ciebie?

Poznaj eHelpDesk podczas bezpłatnej prezentacji.