eHelpDesk

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Wybierz interesujący Cię obszar

Oferta systemu wsparcia technicznego eHelpDesk

ZAPYTANIE OFERTOWE

Nasi specjaliści tworzą wyceny systemu eHelpDesk w odniesieniu do infrastruktury Twojej organizacji. Po przeprowadzeniu badania Twoich potrzeb są w stanie uwzględnić wszystkie elementy, aby możliwe było spełnienie Twoich oczekiwań na jak najwyższym poziomie.

Indywidualna prezentacja systemu wsparcia technicznego eHelpDesk

INDYWIDUALNA PREZENTACJA

W ramach indywidualnej prezentacji poświęcimy cały czas na to, aby przedstawić Ci system eHelpDesk. W każdej chwili możliwe jest zadanie pytań naszym specjalistom. Jeśli chcesz sprawdzić czy system eHelpDesk sprawdzi się w Twojej organizacji i w znaczny sposób usprawni pracę Działu Wsparcia Technicznego, to indywidualna prezentacja jest właśnie dla Ciebie.

Instalacja systemu wsparcia technicznego eHelpDesk

INSTALACJA TESTOWA

Jeśli chcesz bezpłatnie przetestować system w swojej infrastrukturze wypełnij formularz. W czasie testów otrzymujesz pełne wsparcie w zakresie zdalnej instalacji i konfiguracji oraz wyjaśnienia wszelkich wątpliwości.

Wsparcie techniczne eHelpDesk

WSPARCIE TECHNICZNE

Pomoc techniczna świadczona jest wyłącznie drogą elektroniczną. W celu uzyskania pomocy do wersji DEMO i wersji komercyjnej wyślij email.

Warunki SLA w eHelpDesk

SLA

Zapoznaj się z zakresem usług wsparcia, warunkami asysty technicznej, standardowymi warunkami SLA dla zgłoszeń serwisowych, rozszerzonymi warunkami SLA oraz procedurą zgłoszeń.

FORMULARZ KONTAKTOWY