eHelpDesk
Zarządzanie zmianą
Dowiedz się, jak system eHelpDesk
pomaga zarządzać zmianą w organizacji
Czym jest zarządzanie zmianą?
Celem procesu zarządzania zmianą jest sprawne wdrażanie zatwierdzonych zmian przy zachowaniu akceptowalnego ryzyka dla istniejących i nowych usług IT.
eHelpDesk pozwala na obsługę zarówno wstępnie zaproponowanych zmian jak i zmian z pełnym cyklem akceptacji. Pierwszym krokiem w procesie wdrożenia zmiany jest prośba o nią. Może być stworzona jako “Nowa prośba o zmianę” oraz jako konsekwencja jednego jak i wielu problemów.
Ponadto eHelpDesk pomaga wygenerować plan zmiany, który wymaga podania przyczyny, jej wprowadzenia i określenia, w jakim stopniu wpłynie ona na funkcjonowanie przedsiębiorstwa.
![System wsparcia technicznego – eHelpDesk System wsparcia technicznego - eHelpDesk](https://www1.ehelpdesk.com.pl/wp-content/uploads/2021/04/Monitor-e-helpdesk-03-1024x1001.png)