Język / Language  Polski  English
Strona głównaeHelpDeskGłówne procesy › Zarządzanie konfiguracją

Zarządzanie konfiguracją

Baza konfiguracji elementów infrastruktury IT zawiera dane o poszczególnych aktywach trwałych (komputery, drukarki, routery, switche itd.) oraz oprogramowaniu.
Integracja z systemem e-Audytor umożliwia uzyskanie szczegółowych informacji o zasobie (np. system operacyjny, service pack, pamięć operacyjna, ilość wolnego miejsca na dysku itp.).


Integracja z systemem e-Audytor umożliwia zdalne połączenie do wybranego komputera za pomocą przeglądarki internetowej i dokonanie podglądu pulpitu lub zdalną kontrolę całego komputera.

Baza konfiguracji:
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania
  • Biblioteka oprogramowania i aplikacji
  • Powiązania zasobów
  • Wymaga integracji z systemem e-Audytor

eHelpDesk

Aktualne informacje

eHelpDesk usprawnia pracę w SITS Sp. z o.o.
"Prostota obsługi, przejrzystość oraz czytelność oprogramowania eHelpdesk ułatwiła znacząco proces komunikacji użytkownika z pomocą techniczną. Możliwość śledzenia postępu pracy nad zgłoszeniem dodała naszym pracownikom pewności, że zaistniałe incydenty i problemy związane ze sprzętem są na bieżąco rozwiązywane i ważne z punktu widzenia organizacji."
Czytaj dalej
Dodany: 03 grudnia 2015
Archiwum aktualności

Na skróty

© 2019 BTC Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.