Język / Language  Polski  English
Strona głównaeHelpDesk

eHelpDesk

eHelpDesk to wszechstronny system zapewniający wsparcie techniczne przedsiębiorstwom i instytucjom ukierunkowanym na innowacyjne rozwiązania z branży IT, wspierający metodologię zarządzania ITIL.

eHelpDesk - podstrony:

Dlaczego eHelpDesk?

Wykorzystanie profesjonalnych rozwiązań, jakie oferuje firma BTC umożliwia stworzenie własnego centrum pomocy technicznej w organizacji. Rozwiązanie problemów technicznych związanych z zasobami IT jest znacznie szybsze, a wszelkie niezbędne informacje tj. historia zgłoszeń, szczegóły o sprzęcie i oprogramowaniu dostępne są natychmiastowo, z jednego miejsca.
Poniżej przedstawiamy najważniejsze korzyści wynikające z wykorzystania takich systemów jak eHelpDesk.

eHelpDesk informacje ogólne

eHelpDesk to wszechstronny system zapewniający wsparcie techniczne przedsiębiorstwom i instytucjom ukierunkowanym na innowacyjne rozwiązania z branży IT, wspierający metodologię zarządzania ITIL.

ITIL a eHelpDesk

System eHelpDesk w pełni wspiera metodologię zarządzania ITIL (IT Infrastructure Library) , która jest zbiorem najlepszych rekomendacji w zarządzaniu usługami IT.

ITIL został opracowany w połowie lat osiemdziesiątych przez sektor publiczny i firmy prywatne z całego świata. Obecnie wyłącznym właścicielem ITIL jest administracja rządowa Wielkiej Brytanii.

Zastosowanie

eHelpDesk to kolejna propozycja firmy BTC dla organizacji, które cenią sobie fachowość i kompleksowość w zakresie wsparcia serwisowego i obsługi zgłoszeń, zachowując właściwą koordynację pracy działu technicznego składającego się więcej niż z jednego pracownika.

Komponenty

Portal Administracyjny - serwis do obsługi systemu przeznaczony dla administratorów oraz pracowników wsparcia technicznego (inżynierów serwisu), posiadający wbudowane funkcje szukania rozwiązań problemów w publicznej i prywatnej bazie problemów.

Główne procesy

eHelpDesk łączy w sobie wszystkie elementy zarządzania wg. metodologii ITIL. Dzięki integracji z programem e-Audytor zapewnia znacznie szersze możliwość w porównaniu do innych tego typu systemów.

Dofinansowanie

eHelpDesk

Aktualne informacje

eHelpDesk usprawnia pracę w SITS Sp. z o.o.
"Prostota obsługi, przejrzystość oraz czytelność oprogramowania eHelpdesk ułatwiła znacząco proces komunikacji użytkownika z pomocą techniczną. Możliwość śledzenia postępu pracy nad zgłoszeniem dodała naszym pracownikom pewności, że zaistniałe incydenty i problemy związane ze sprzętem są na bieżąco rozwiązywane i ważne z punktu widzenia organizacji."
Czytaj dalej
Dodany: 03 grudnia 2015
Archiwum aktualności

Na skróty

© 2019 BTC Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.