eHelpDesk
O PROGRAMIE
Dowiedz się, jak system eHelpDesk
usprawnia pracę Działu Technicznego
Czym jest eHelpDesk?
eHelpDesk to wszechstronny system zapewniający wsparcie techniczne przedsiębiorstwom i instytucjom ukierunkowanym na innowacyjne rozwiązania z branży IT, wspierający metodologię zarządzania ITIL.
eHelpDesk odgrywa ważną rolę w świadczeniu usług IT. Dzięki niemu z łatwością możemy nawiązać szybki kontakt z pomocą techniczną, nie narażając organizacji na ponoszenie zbędnych kosztów. To właśnie do takich systemów jak eHelpDesk sięgają w pierwszej kolejności użytkownicy, którzy natrafili na problem z użytkowanym oprogramowaniem bądź sprzętem.

Zastosowanie systemu eHelpDesk w IT
eHelpDesk ułatwia opisanie poszczególnych etapów procesu działania
Analiza oddziaływania
Ryzyko związane z wprowadzeniem zmiany.
Plan wdrożenia
Wybór sposobu wprowadzenia zmiany
Plan awaryjny
Plan umożliwiający wprowadzenie stanu sprzed zmiany.
Lista zadań
Lista obowiązkowych zadań do wykonania, aby wprowadzany plan zmian zakończył się sukcesem.