eHelpDesk
O PROGRAMIE
Dowiedz się, jak system eHelpDesk
usprawnia pracę Działu Technicznego
Czym jest eHelpDesk?
eHelpDesk to wszechstronny system zapewniający wsparcie techniczne przedsiębiorstwom i instytucjom ukierunkowanym na innowacyjne rozwiązania z branży IT, wspierający metodologię zarządzania ITIL.
eHelpDesk odgrywa ważną rolę w świadczeniu usług IT. Dzięki niemu z łatwością możemy nawiązać szybki kontakt z pomocą techniczną, nie narażając organizacji na ponoszenie zbędnych kosztów. To właśnie do takich systemów jak eHelpDesk sięgają w pierwszej kolejności użytkownicy, którzy natrafili na problem z użytkowanym oprogramowaniem bądź sprzętem.
![eHelpDesk – system wsparcia technicznego eHelpDesk - system wsparcia technicznego](https://www1.ehelpdesk.com.pl/wp-content/uploads/2021/04/Zgodny-ze-standardami-ITIL.png)