Co zyskasz, biorąc udział w webinarze?
Dowiesz się, jak utrzymać ciągłość wewnętrznych procesów biznesowych
Dzięki możliwości nadzorowania świadczonych usług informatycznych w systemie eHelpDesk zapewniasz ciągłość pracy swojej organizacji. Z poziomu konsoli możesz zarządzać incydentami w celu ograniczania negatywnego oddziaływania incydentu na funkcjonowanie biznesu.
Poznasz, w jaki sposób dostosować system eHelpDesk do infrastruktury w Twojej firmie
System eHelpDesk umożliwia dostosowanie oprogramowania do każdej infrastruktury. Pozwala na pełną integralność z systemem eAuditor, dzięki czemu w infrastrukturze IT wykonywana jest właściwa i systematyczna inwentaryzacja dostępnych zasobów.
Sprawdzisz w praktyce, jak intuicyjny interfejs ułatwia wykorzystanie systemu
System eHelpDesk posiada prosty interfejs, który umożliwia odnalezienie najważniejszych zadań w jednym miejscu. Dzięki graficznej prezentacji danych z poziomu konsoli możesz monitorować wskaźniki z kluczowymi parametrami o Twojej infrastrukturze.
Dowiesz się, jak zwiększyć efektywność pracy działów wsparcia technicznego
Pracownicy działu wsparcia technicznego w systemie eHelpDesk posiadają listę obowiązkowych zadań do wykonania. Takie działania znacznie zwiększają szanse na to, by wprowadzone zmiany zakończyły się sukcesem.