Język / Language  Polski  English
Strona głównaFunkcjonalność › Panel użytkownika końcowego

Panel użytkownika końcowego
  • Wysyłanie zgłoszeń za pośrednictwem predefiniowanego formularza - strona WWW
  • Łatwe składanie zgłoszeń serwisowych poprzez panel użytkownika końcowego*
  • Ewidencja własnych zgłoszeń poprzez stronę WWW* - ID, status, data, przydzielone do serwisanta, priorytet
  • Ewidencja własnych zgłoszeń poprzez stronę WWW - wymagane zalogowanie
  • Dostęp do publicznej bazy rozwiązań
  • Dostęp do informacji o stacji roboczej użytkownika**
* Wymagany komponent eHelpDeskTray
** Wymagana instalacja systemu e-Audytor

Funkcjonalność systemu

Aktualne informacje

eHelpDesk usprawnia pracę w SITS Sp. z o.o.
"Prostota obsługi, przejrzystość oraz czytelność oprogramowania eHelpdesk ułatwiła znacząco proces komunikacji użytkownika z pomocą techniczną. Możliwość śledzenia postępu pracy nad zgłoszeniem dodała naszym pracownikom pewności, że zaistniałe incydenty i problemy związane ze sprzętem są na bieżąco rozwiązywane i ważne z punktu widzenia organizacji."
Czytaj dalej
Dodany: 03 grudnia 2015
Archiwum aktualności
© 2019 BTC Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.