Język / Language  Polski  English
Strona głównaeHelpDesk › Zastosowanie

Zastosowanie systemu

eHelpDesk to kolejna propozycja firmy BTC dla organizacji, które cenią sobie fachowość i kompleksowość w zakresie wsparcia serwisowego i obsługi zgłoszeń, zachowując właściwą koordynację pracy działu technicznego składającego się więcej niż z jednego pracownika.
eHelpDesk zapewnia wysoką jakość i automatyzację w procesie obsługi wielu zgłoszeń, z dostępem do informacji o statusie zgłoszenia. Łatwy dostęp do tworzącej się historii zgłoszeń umożliwia szybkie przeszukanie bazy zgłoszeń, np. w celu odszukania rozwiązanego wcześniej problemu.

eHelpDesk ułatwia opisanie poszczególnych etapów procesu działania takich jak:
  • analiza oddziaływania - ryzyko związane z wprowadzeniem zmiany,
  • plan wdrożenia - sposób wprowadzenia zmiany
  • plan awaryjny- plan umożliwiający wprowadzenie stanu sprzed zmiany,
  • lista zadań- lista obowiązkowych zadań do wykonania, aby wprowadzany plan zmian zakończył się sukcesem.

Jednym z udogodnień zapewnianym przez eHelpDesk jest usprawnienie koordynacji wprowadzania zmian. System udostępnia wbudowane raporty oczekujących zmian w oparciu o priorytet, pilność oraz ilość incydentów i problemów skojarzonych ze zmianą. Raporty te w istotny sposób wspomagają pracę menadżerów zmian. Dzięki temu wszystkie zatwierdzone zmiany wprowadzane są z wykorzystaniem minimalnego czasu przestoju.

eHelpDesk

Aktualne informacje

eHelpDesk usprawnia pracę w SITS Sp. z o.o.
"Prostota obsługi, przejrzystość oraz czytelność oprogramowania eHelpdesk ułatwiła znacząco proces komunikacji użytkownika z pomocą techniczną. Możliwość śledzenia postępu pracy nad zgłoszeniem dodała naszym pracownikom pewności, że zaistniałe incydenty i problemy związane ze sprzętem są na bieżąco rozwiązywane i ważne z punktu widzenia organizacji."
Czytaj dalej
Dodany: 03 grudnia 2015
Archiwum aktualności

Na skróty

© 2019 BTC Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.