Język / Language  Polski  English
Strona głównaeHelpDeskGłówne procesy › Zarządzanie Problemem

Zarządzanie Problemem

Zadaniem procesu zarządzania problemem jest znalezienie głównej przyczyny powstania incydentów i zredukowanie ich oddziaływania na biznes. W ten sposób eHelpDesk zabezpiecza organizację przed wielokrotnym występowaniem tych samych incydentów.
Dzięki eHelpDesk serwisant może dokładniej sklasyfikować problem oraz przypisać mu odpowiedni priorytet ( zależny od pilności i stopnia oddziaływania na przedsiębiorstwo). System pozwala także łączyć różne zgłoszenia w jeden problem, co pomaga w jego analizie. Taka metoda pracy przyczynia się do szybszego poznania przyczyny wystąpienia problemu oraz umożliwia lepsze opracowanie rozwiązania bieżącego lub rozwiązania tymczasowego.

  • Wykrycie i podział logiczny problemu
    Wykrycie przez serwisanta incydentów, mających to samo źródło przyczyny, definiuje problem, który można sklasyfikować wg. Kategoria/ Podkategoria/ Pozycja.
  • Nadanie priorytetu i ważności problemu oraz poziomu wpływu
    Dzięki tym parametrom ustawianym przez serwisanta łatwiej jest zarządzać kolejnością wykonywania czynności serwisowych.
  • Analiza zaistniałego problemu
    Serwisant definiuje symptomy głównej przyczyny oraz wpływ zaistniałego problemu . Wykonane zadania zapisywane są w okienku pracy. Ponadto serwisant może dołączać różnego typu załączniki w postaci plików do 20MB.
  • Dostarczenie rozwiązania, w tym także rozwiązania tymczasowego
    Serwisant ma możliwość opublikowania danego rozwiązania, co w przyszłości powoduje szybsze rozwiązanie incydentów. Dodatkowo można dostosować widoczność problemów dla różnych grup użytkowników.
  • Zamknięcie problemu
    Zamykanie problemu przez serwisanta informuje o zakończonych pracach nad problemem.
Zarządzanie problemem

eHelpDesk

Aktualne informacje

eHelpDesk usprawnia pracę w SITS Sp. z o.o.
"Prostota obsługi, przejrzystość oraz czytelność oprogramowania eHelpdesk ułatwiła znacząco proces komunikacji użytkownika z pomocą techniczną. Możliwość śledzenia postępu pracy nad zgłoszeniem dodała naszym pracownikom pewności, że zaistniałe incydenty i problemy związane ze sprzętem są na bieżąco rozwiązywane i ważne z punktu widzenia organizacji."
Czytaj dalej
Dodany: 03 grudnia 2015
Archiwum aktualności

Na skróty

© 2019 BTC Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.