Język / Language  Polski  English
Strona głównaeHelpDeskGłówne procesy › Zarządzanie Incydentem

Zarządzanie Incydentem

Incydent to każde zdarzenie nie będące częścią normalnego działania usługi, powodujące lub mogące powodować przerwę w dostarczaniu usługi, względnie obniżenie jej jakości. Proces zarządzania incydentem ma na celu najszybsze przywrócenie normalnego działania usługi oraz ograniczanie negatywnego oddziaływania incydentu na funkcjonowanie biznesu.
W momencie zaistnienia Incydentu bardzo ważna jest jego kwalifikacja przez serwisanta. Przyjmujący zgłoszenie powinien sklasyfikować je na podstawie wywiadu z osobą zgłaszającą. eHelpDesk umożliwia rejestrację w systemie wszystkich niezbędnych informacji na temat zgłoszenia, a następnie znalezienie rozwiązania w bazie problemów.

Dzięki temu użytkownik dostaje odpowiedź w bardzo krótkim czasie.
  • Szczegółowa rejestracja incydentu
    Rejestracja incydentu odbywa się poprzez wypełnienie formularza i wysłanie zgłoszenia z jednoczesnym zapisem w bazie danych.
  • Podział logiczny incydentu
    W systemie eHelpDesk istnieje możliwość sklasyfikowania incydentu do poszczególnych podkategorii (Kategoria/ Podkategoria/ Pozycja) oraz przypisanie incydentu do serwisanta.
  • Dostarczenie rozwiązania, w tym także rozwiązania tymczasowego
    Serwisant może opublikować rozwiązania (bieżące lub tymczasowe). Ponadto można stworzyć rozwiązanie publiczne, które będzie widoczne dla wszystkich użytkowników lub rozwiązanie prywatne widoczne dla osób, których bezpośrednio dotyczy.
  • Zamykanie incydentu
    Zamykanie incydentu dokonywane przez serwisanta informuje o zakończonych pracach nad incydentem.
Zarządzanie incydentem

eHelpDesk

Aktualne informacje

eHelpDesk usprawnia pracę w SITS Sp. z o.o.
"Prostota obsługi, przejrzystość oraz czytelność oprogramowania eHelpdesk ułatwiła znacząco proces komunikacji użytkownika z pomocą techniczną. Możliwość śledzenia postępu pracy nad zgłoszeniem dodała naszym pracownikom pewności, że zaistniałe incydenty i problemy związane ze sprzętem są na bieżąco rozwiązywane i ważne z punktu widzenia organizacji."
Czytaj dalej
Dodany: 03 grudnia 2015
Archiwum aktualności

Na skróty

© 2019 BTC Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.