Język / Language  Polski  English
Strona głównaeHelpDeskGłówne procesy › Zarządzanie Aplikacjami

Zarządzanie Aplikacjami

eHelpDesk umożliwia przyporządkowanie do każdego komputera aplikacji. W przypadku integracji z e-Audytorem lista aplikacji jest dostępna automatycznie, przy czym można ją rozszerzać z poziomu eHelpDesk.
eHelpDesk zintegrowany z systemem e-Audytor wspiera wyszukiwanie i skanowanie wszystkich zasobów IT podłączonych do sieci. Zebrane szczegółowe dane udostępniane są w jednym miejscu systemu. Możliwość nadawania unikalnych nazw poszczególnym elementom konfiguracji ułatwia ich szybszą identyfikację. eHelpDesk udostępnia bibliotekę aplikacji w celu śledzenia wykorzystania licencji, dzięki temu z łatwością możemy sprawdzić, które z dostępnych licencji są częściej bądź rzadziej wykorzystywane przez przedsiębiorstwo. System wspomaga również definiowanie i zarządzanie relacjami pomiędzy zasobami.

Dzięki ciągłości działania i szybkości reakcji na incydenty eHelpDesk zapewnia pełne informatyczne zabezpieczenie firmy, a dzięki stałym aktualizacjom system gwarantuje korzystanie z najnowszej wersji zabezpieczenia przed ciągle rozwijającymi się zagrożeniami.

eHelpDesk może być zintegrowany z systemem e-Audytor, dzięki temu w infrastrukturze IT wykonywana jest właściwa i systematyczna inwentaryzacja dostępnych zasobów. Za pomocą edytowalnych parametrów możemy bez większych problemów ustalić czas oraz częstotliwość pobierania danych z bazy e-Audytora.

eHelpDesk

Aktualne informacje

eHelpDesk usprawnia pracę w SITS Sp. z o.o.
"Prostota obsługi, przejrzystość oraz czytelność oprogramowania eHelpdesk ułatwiła znacząco proces komunikacji użytkownika z pomocą techniczną. Możliwość śledzenia postępu pracy nad zgłoszeniem dodała naszym pracownikom pewności, że zaistniałe incydenty i problemy związane ze sprzętem są na bieżąco rozwiązywane i ważne z punktu widzenia organizacji."
Czytaj dalej
Dodany: 03 grudnia 2015
Archiwum aktualności

Na skróty

© 2019 BTC Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.