System raportowania
W skład systemu wchodzi kilkadziesiąt predefiniowanych raportów podzielonych na 5 grup:
Raporty mają postać parametryczną, co umożliwia generowanie dowolnych zestawień.
- Applications (Aplikacje),
- Assets (Aktywa),
- Changes (Zmiany),
- Incidents (Incydenty),
- Problems (Problemy).
Raporty mają postać parametryczną, co umożliwia generowanie dowolnych zestawień.
Więcej raportów
eHelpDesk
Aktualne informacje
eHelpDesk usprawnia pracę w SITS Sp. z o.o.
"Prostota obsługi, przejrzystość oraz czytelność oprogramowania eHelpdesk ułatwiła znacząco proces komunikacji użytkownika z pomocą techniczną. Możliwość śledzenia postępu pracy nad zgłoszeniem dodała naszym pracownikom pewności, że zaistniałe incydenty i problemy związane ze sprzętem są na bieżąco rozwiązywane i ważne z punktu widzenia organizacji."Dodany: 03 grudnia 2015