Język / Language  Polski  English
Strona głównaeHelpDesk › eHelpDesk informacje ogólne

eHelpDesk informacje ogólne

eHelpDesk to wszechstronny system zapewniający wsparcie techniczne przedsiębiorstwom i instytucjom ukierunkowanym na innowacyjne rozwiązania z branży IT, wspierający metodologię zarządzania ITIL.
Głównymi atutami systemu, wyróżniającymi go spośród dostępnych już na rynku jest prostota i intuicyjność obsługi, szybkość działania, krótki czas wdrożenia oraz niskie koszty implementacji, przy zapewnionej szerokiej funkcjonalności. Silną stroną programu jest integracja z aplikacją e-Audytor przeznaczoną do kompleksowego zarządzania zasobami IT. W połączeniu oba systemy umożliwiają m.in. automatyczne skanowanie komputerów podłączonych do sieci oraz dostęp do listy aplikacji, zwalniając administratora z konieczności manualnego wprowadzania sprzętu i oprogramowania. Dzięki tym wszystkim zaletom system znakomicie usprawnia rozwiązywanie problemów technicznych w małych i dużych organizacjach .

HelpDesk odgrywa ważną rolę w świadczeniu usług IT. Dzięki niemu z łatwością możemy nawiązać szybki kontakt z pomocą techniczną, nie narażając organizacji na ponoszenie zbędnych kosztów. To właśnie do takich systemów jak eHelpDesk sięgają w pierwszej kolejności użytkownicy, którzy natrafili na problem z użytkowanym oprogramowaniem bądź sprzętem.

Łatwość obsługi eHelpDesk zostaje bardzo szybko zauważona przez techników oraz administratorów systemu, którzy bez większych trudności potrafią rozwiązywać problem z jeszcze większą sprawnością i efektywnością, a zadowolony użytkownik końcowy może liczyć na szybkie rozwiązanie zgłoszonego problemu.

eHelpDesk zwiększa efektywność działu wsparcia technicznego. Śledzi potrzeby organizacji dzięki zarządzaniu aktywami i przydzielonym im użytkownikom.

eHelpDesk

Aktualne informacje

eHelpDesk usprawnia pracę w SITS Sp. z o.o.
"Prostota obsługi, przejrzystość oraz czytelność oprogramowania eHelpdesk ułatwiła znacząco proces komunikacji użytkownika z pomocą techniczną. Możliwość śledzenia postępu pracy nad zgłoszeniem dodała naszym pracownikom pewności, że zaistniałe incydenty i problemy związane ze sprzętem są na bieżąco rozwiązywane i ważne z punktu widzenia organizacji."
Czytaj dalej
Dodany: 03 grudnia 2015
Archiwum aktualności

Na skróty

© 2019 BTC Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.