Język / Language  Polski  English
Strona głównaArchiwum aktualności › eHelpDesk dla Klientów systemu eAuditor

eHelpDesk dla Klientów systemu eAuditor

Dodany: 08 grudnia 2014
Coraz więcej naszych Klientów decyduje się na rozbudowę systemu eAuditor o narzędzie eHelpDesk.
eHelpDesk to system służący do zarządzania organizacją pracy IT w oparciu o metodologię ITIL. Pozwala efektywnie realizować założenia Krajowych Ram o Interoperacyjności oraz Rekomendacji D.
Zapraszamy do poznania produktu na www.ehelpdesk.com.pl

Aktualne informacje

eHelpDesk usprawnia pracę w SITS Sp. z o.o.
"Prostota obsługi, przejrzystość oraz czytelność oprogramowania eHelpdesk ułatwiła znacząco proces komunikacji użytkownika z pomocą techniczną. Możliwość śledzenia postępu pracy nad zgłoszeniem dodała naszym pracownikom pewności, że zaistniałe incydenty i problemy związane ze sprzętem są na bieżąco rozwiązywane i ważne z punktu widzenia organizacji."
Czytaj dalej
Dodany: 03 grudnia 2015
Archiwum aktualności
© 2019 BTC Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.